יום חמישי, 26 במרץ 2015

פיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות

סיבות ויתרונות לפיתוח אפליקציות לאייפון מחפשים חברה לפיתוח אפליקציות לפיתוח מיזם באמצעות אפליקציות, מהו עסק ומה מטרתו? כסף וכמו כל עסק הכסף מגיע מהלקוחות ומרביתם מגיעים היום מרשתות האינטרנט כמו כל חנות שתפתחו בקניון! אז הרשתות קיימות גם באנדרואיד ובמכשירי אפל כגון אייפון ואייפד, ברשתות אלו ניתן להגיע לכל קהל פוטנציאלי: משחקים (פיתוח משחק עלול להניב רווחים עצומים ממקורות או מדינות בלא ציפתם להתליח בהן!)
אפליקציות משרדיות (פתרונות לעסקים בישראל באמצעות מכשירי אפל האנדרואיד) לומדות ומדריכים (פתרונות לבתי ספר ומכללות) שימוש במערכת מודעות ברשתות אלו יניבו תנועה לאתר הבית שלכם גם מתוך משחק או אפליקצייה שאותו הגולש רכש!


חסרונות לפיתוח אפליקציות לאייפון

עלויות פיתוח הן דיי גבוהות, אפליקצייה הכי פשוטה תעלה בפיתוח + עיצוב יותר מ-30,000 ש"ח הרעיון: זה החלק הכי בעייתי אם אין לכם תקציב לפרוס את המיזם לכמה כיוונים אז הצלחתכם תיהיה תלויה ביותר מזל מכל! מציאת החברה לפיתוח אפליקציות אשר תבצע עבודתה על הצד הטוב ביותר ותסייע לכם בשיווק ובפתרונות טכניים מזדמנים. פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הינו בנפרד ומצריך פיתוח שונה על האיפיון שלכם בנפרד מהפיתוח לאייפון. חשוב לזכור אך לא בהכרח לרוץ ולפתח גם לאנדרואיד ניתן להתחיל מרשת האפסטור.

המאמר נכתב באדיבות

GWEBSITE עיצוב אתרים / בניית אתרים לעסקים קטנים /  / עיצוב אתרים לעסקים קטנים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה